utorok 7. februára 2017

JANUÁROVÝ FAIRYLOOT BOX // 2017


Už pred niekoľkými mesiacmi som podľahla vábeniu knižných boxov a niekoľko som ich aj vyskúšala (Owlcrate, The bookish box), no na Fairyloot som sa tešila najviac. Čo teda Fairyloot vlastne je? Ide o predplatený knižný box, ktorý príde každý mesiac priamo k vašim dverám a vždy obsahuje nedávno vydanú YA (hlavne fantasy) knihu - tento mesiac dokonca knihu, ktorá oficiálne ešte nevyšla. Okrem toho v ňom nájdete 5-7 (alebo viac) knižných drobností, ktoré všetky súvisia buď s knihou mesiaca alebo s témou mesiaca, ktorá je vždy ohlásené dopredu. Všetko ostatné je prekvapenie. Cena tohto boxu je aj s poštovným okolo 1200 CZK alebo 45-50 eur, v závislosti od aktuálneho kurzu. Box príde kuriérom, čo je skvelé, lebo ho máte doma už za 3-5 dní od odoslania z Veľkej Británie. Žiadne iné poplatky už neplatíte. A ak chcete box iba vyskúšať, je možnosť kúpiť si iba jeden, bez predplatného.

Januárová téma bola "Mystery and Mischief" a box mal byť ideálny pre fanúšikov Nočného cirkusu, Sherlocka Holmesa a Hier o tróny. Okrem toho sme sa dopredu dozvedeli, že v ňom nájdeme aj exkluzívnu knižnú sviečku od spoločnosti MerakiCandles (etsy).


Prvá vec, ktorú som si všimla hneď po otvorení, bola Mystery mini funko postavička zo sierálu Hry o tróny. V každej krabičke je jedna z 12 postavičiek, ja som dostala Aryu, s čím som maximálne spokojná.


Ďalšou vecou bol náhrdelník s príveskom ruže od spoločnosti Oh Panda Eyes a informačná kartička sľubuje, že práve ruže sú dôležitou súčasťou tohtomesačnej knihy.


Najviac miesta v boxe zaberala nádherná obliečka na vankúš s citátom z knihy Nočný cirkus od Erin Morgenstern. Musím povedať, že materiál ma svojou kvalitou dosť prekvapil, látka je hrubá a pevná a pôsobí veľmi príjemne.


Sľubovaná MerakiCandles sviečka prevoňala celý box (a po otvorení celú izbu), ešte predtým ako bola vôbec zapálená. Jej názov a vôňa opäť korešponduje s knihou mesiaca. A vonia perfektne!


Veľmi príjemným prekvapením bola bonusová kniha. Čiže tento mesiac dostal každý nielen knihu mesiaca, ale ešte bonusovú knihu, ktorá sľubuje každého naučiť spôsob myslenia podobný Sherlockovi Holmesovi. A to sa mi teda zíde!


A knihou mesiaca bola novinka Caraval od Stephanie Garber, ktorá bola dokonca podpísaná! Je to magický príbeh plný romantiky, napätia a nečakaných zvratov, perfektný pre fanúšikov Nočného cirkusu. Už sa neviem dočkať, kedy sa pustím do čítania. :3


Okrem toho bolo v boxe ešte množstvo papierových bonusov, záložiek, zápisník s motívom knihy Passenger, rozhovor s autorkou a jej list pre čitateľov, kód na stiahnutie úvodnej kapitoly knihy Jackaby a krásny print so zoznamom a popisom všetkých vecí.

Podľa mňa sa tento mesiac Fairylootu vydaril a vyššia cena je s prihliadnutím na obsah oprávnená. O niekoľko dní už očakávam februárový box, ktorý má byť viac scifi a obsahovať sviečku v plnej veľkosti. 

Skúšali ste už nejaké knižné boxy? Ktoré máte najradšej? Dajte mi vedieť v komentároch!

3 komentáre:

  1. Ježiš, to je krása ♥ Škoda, že jsem o tom nevěděla dříve. Noční cirkus, Sherlock Holmes a Hry o trůny ♥ To je trojlístek podle mého gusta. Věcičky jsou nádherné, ale úplně nejvíc ti závidím Caraval, po kterém skočím hned, jak ho přeloží (doufám tedy, že by se toho třeba CooBoo mohlo chopit) :)
    Měj se krásně a užij si to :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujeem! Ja som si to tiež kupovala hlavne kvôli Caravalu, lebo som predpokladala, žeby tam mohol byť a strašne som ho chcela :D Ale myslím, že nejaké vydavateľstvo sa do toho pustí, lebo to má dosť dobré ohlasy zatiaľ :3

      Odstrániť
  2. Na fairy se chystam :D jinak ja mam na blogu rozbalovacky a mela jsem my bookish crate (ktera ted bude koncit, coz me neskutecne stve :D, my geek box a the bookish box. krasny veci jsi tam mela :))))) <3

    OdpovedaťOdstrániť

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.