nedeľa 2. apríla 2017

MARCOVÝ FAIRYLOOT BOX // 2017 - MYTHS AND MONSTERS



Témou marcového Fairyloot boxu boli Mýty a Príšery a označuje dokonca prvé výročie založenia Fairylootu, takže tentokrát sme namiesto zvyčajného čierneho boxu dostali fialový. A plný prekvapení!


Knihou mesiaca bola novinka Laini Taylorovej - Strange The Dreamer. Jedná sa o high fantasy o knihovníkovi menom Laszlo Strange, ktorý má sen dostať sa do strateného mesta Weep, ktoré je však iba námetom mnohých bájí. Knihu som už začala čítať a musím povedať, že zatiaľ som príjemne prekvapená! Autorka píše nádherne (čo vieme už z jej predchádzajúcej série Daughter of smoke and bone) a príbeh ma pohltil hneď od prvej stránky. Pôsobí takmer rozprávkovo a je plný kníh. Snáď to tak bude aj pokračovať!


Ďalším artiklom bola šatka s motívom dračích šupín a logom Fairylootu! Je obrovská a z príjemného materiálu :3


A aj takéto krásne magnetické záložky boli vnútri! Dráčik a fénix!


A zrkadielko s motívom morskej panny! (čo je super, lebo všetky zrkadielka vždy pohltí čierna diera v mojej kabelke a nikdy žiadne neviem nájsť)


Led svetelná reťaz s motívom jednorožcov. Čo viac som si mohla priať?


Snáď iba ak sviečku s vôňou Nephilim. A keby ste chceli vedieť ako vonia Nephilim, tak vonia ako čerešňa. Intenzívna čerešňa.


Nakoniec ešte art print s popisom obsahu boxu, Fairy scoop a knižočka o histórií Fairylootu!

Základné informácie o tomto boxe:
Cena: s poštovným do SR alebo ČR cca 40 eur/1000 czk
Platba: karta/paypal
Doba doručenia: niekoľko dní, väčšinou 4 odo dňa odoslania z Anglicka
Spôsob doručenia: Fairyloot vám donesie kuriér priamo pred dvere :3 
Čo obsahuje: čerstvo vydanú fantasy knihu (hlavne YA), väčšinou s podpisom autora a kopu knižných drobností, ktoré korešpondujú s témou

Čo hovoríte na tento mesiac? Čo sa najviac páčilo vám? Skúsili ste niekedy Fairyloot? Ktorý knižný box sa vám pozdáva najviac?


6 komentárov:

  1. Ty jo, musím říct, že ta obálka Strange the Dreamer vypadá na živo mnohem lépe, než jen v tom náhledu obrázku. To jsem si pořád říkala, jestli to má vážně být finální obálka. :D Na samotnou knihu jsem dosti zvědavá, rozhodně se mi líbí, jak Laini píše, tak snad mě tentokrát více zaujme i příběh. :)
    No ale ta světélka jsou totálně boží! :D Ta ti možná závidím víc než tu knihu. :D
    Tyhle zahraniční boxy se mi fakt líbí. Zatím jsem teda neměla odvahu si žádný z nich pořídit, ale kdo ví, třeba se k tomu jednou přemluvím. :) Očividně by to určitě stálo za to. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Myslíš tú žlto-modrú obálku? To je americká, tá sa mi vôbec nepáči :D Táto britská je super, ešte aj tie modré okraje strán :333
      Fairyloot sa podľa mňa z týchto boxov oplatí asi najviac, už som vyskúšala aj owlcrate (ktorý sa mi zdá, že je každým mesiacom horší a horší) a the bookish box, aj meraki candle box, ale Fairyloot má asi vždy najviac vecí a sú také praktické celkom a neopakujú sa. Síce sviečka býva skoro v každom, ale to mi teda vôbec nevadí :D

      Odstrániť
    2. No ta taky. Jako mně obě ty obálky přišly takové nedodělané a prostě se mi nechtělo věřit, že to jsou fakt finální obálky. :D Ta americká se mi teda moc nelíbí ani naživo. A jó, moje srdce zaplesalo, když jsem si těch modrých stránek všimla. :D
      Jsem dost zvědavá, jak bude vypadat obálka českého překladu. Jestli CooBoo některou z nich přebere nebo si vytvoří svou. Tož uvidíme. :D
      Jé, tak děkuji za reference! Jako je fakt, že když jsem u některého z booktuberů viděla unboxing, většinou se mi nejvíc líbily právě boxy Fairyloot. Tak asi počkám na léto a zkusím si to objednat. :)

      Odstrániť
  2. Obálka je nádherná... ovšem já než se ke knize dostanu, tak ji třeba i přeloží :D Od Laini Taylor jsem ještě nic nečetla, ale mám doma Dceru kostí a dýmu a čekám na třetí díl, abych se mohla do všech pustit :)
    Z knižních boxů jsem zkoušela jenom Knihobit (už nefunguje), ale v budoucnu chci rozhodně zkusit i nějaký zahraniční. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jak to vidím, tak se neudržím a nepočkám na překlad Strange the Dreamer, protože takhle pěknou obálku asi ani mít nebudeme.. :D Hrozně ti závidím a všechny tyhle články mě lákají si taky nějaký box objednat (už jen čekám na zajímavé téma) :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. teraz v stredu (5.4.) majú ohlásiť tému májového Fairylootu :3 tak možno tá ťa akurát zaujme!

      Odstrániť

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.