štvrtok 10. mája 2018

SÚŤAŽ O PODPIS BRANDONA SANDERSONA (A PÁR KNÍH K TOMU)


Kde bolo tam bolo - dostalo sa mi do rúk niekoľko podpisov od samotného kráľa súčasného fantasy, Brandona Sandersona. Tak som si povedala, že sa podelím. A aby som neposielala len podpis, prihodím k tomu aj niekoľko kníh, konkrétne tri. Ready Player One s filmovou obálkou, o ktorom si viac môžete prečítať v mojom článku TU. Druhá kniha je fantasy Nejtemnější část lesa od populárnej autorky Holly Black. Adaptáciu tretej knihy budete môcť čoskoro uzrieť v kinách - Šíleně bohatí Asiati je vtipné contemporary, skvelé na oddychové čítanie, napríklad aj na pláži. 

Čo teda musíte urobiť, aby ste všetky tieto ceny vyhrali?

POVINNÉ:
1) Do komentára pod tento článok mi napíšte, akú knihu (alebo knihy) plánujete čítať v lete a nezabudnite na seba uviesť kontakt (najlepšie mail) - 1 bod
2) Dajte like (tzv. páčik) na našu facebook stránku Čítam, teda som (LINK TU) (ak nemáte facebook, tento krok môžete vynechať) - 1 bod

DOBROVOĽNÉ (zvyšuje šancu na výhru):
1) Sledujte môj bookstagram @krachela alebo osobný instagramový účet @andreasalayova a do komentu pripíšte "sledujem" a uveďte svoj instagramový nick 1 + 1 bod
2) Zdieľajte príspevok o súťaži na akejkoľvek sociálnej sieti a do komentu pripíšte "zdieľam" - 1 bod

Súťaž je otvorená pre všetkých zo Slovenska aj z Česka a bude trvať presne 10 dní - od dnes do 20.5. Víťaza budem kontaktovať emailom a bude vyhlásený aj na facebookovej stránke. 

Veľa šťastia!

39 komentárov:

  1. Nesmieš ma milovat - Prokletý tanzanit ,Hviezda nad arabským peklom,Sissi – Náhodná cisárovná , Anjeli na dosah ivetka7611@azet.sk zdielam

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Chystám se číst Naslouchače, Projekt alfa, Dceru hvězd a dál se uvidí :)
    Email: verca.kovarova.verca@seznam.cz
    Sleduji na ing jako blogging_with_annis. Sdílím.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja sa chystam na cokolvek, co mi pride pod ruku. Ale uz nezvyknem marnit cas, ak ma kniha po 100 stranach nezaujme. Odkladam...

    Sledujem na fejsbuku ako Milka Katrinakova ��

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Na čítanie mám toho veľa, záleží aj aké novinky si vydavateľstvá pripravia, ale určite chcem preíčtať Súboj kráľov a pokračovanie knihy Na dvore z tŕňov a ruží :-)
    e-mail: casionangelova@gmail.com
    FB like - Janka Casion Kolenová
    na IG sledujem ako my_fantasydream
    zdieľané na FB: https://www.facebook.com/myfantasydream/posts/727792104092840

    OdpovedaťOdstrániť
  5. V lete sa rozhodne pustím do Oathbringer od Brandona. A mnoho ďalších. Priorita je ale Bouřepán :D
    Mail : luboskrah@gmail.com
    FB : Ľuboš Krahulec
    insta : som.knihomol
    zdieľal som na FB www.facebook.com/lubosovblog/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. V létě mám v plánu Vampýrskou akademii, email lollipop333@email.cz - budu dneska nebo zítra sdílet soutěž na insta stories, takže tě tam tagnu a uvidíš i můj nick, sleduji tě tam na účte krachela, like máš i na FB, v rámci svého "soukromí" ti detaily napíšu do DM na insta, jo? :) - G

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Hviezda pod arabskym nebom, Mama, Dievca v lade, Do vody a mnoho dalsich
    mail: brona.torokova@gmail.com
    FB: Brona Torokova
    insta: brona_its_me
    zdielam na FB

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Chcem dokončiť malazan book of fallen prečítala som len prvé 3 knihy a chcem si to prečítať v kuse a stále mám par Hobboviek ktoré čakajú kým si na nich nájdem čas ����mail: aoi.ano.sora.ai@gmail.com insta:aoi.ano.sora.ai sledujem obe �� zdieľaťm na fb :) Valéria Budošova i páčik bude... Taký podpis by sa mi do mojej zbierky krasne hodil☺️☺️

    OdpovedaťOdstrániť
  9. 1. Ráda bych si dala re-reading Cesty králů a Slov paprsků, protože možná na podzim nebo v zimě vyjde překlad třetího dílu.
    2. Na fb sleduju jako Tereza Vrskova

    1. Na instagramu sleduju jako @terrathereader
    2. Sdílím na twitteru - https://twitter.com/TerraTheReader/status/994622382693339136

    Splněním povinných i nepovinných úloh dávám najevo svůj mega giga obří zájem o podpis miláčka Sandersona. :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Chtěla bych si přečíst vše, co jsem letos prošvihla + klasiku - dočíst poslední knihu od Austenové, přečíst si něco od Ishigura apod... Maturita je kazič mých čtecích plánů, tak to nechávám až na léto. xD
    E-mail: kikizubik@seznam.cz
    insta: kikizubik
    FB: Kristýna Víchová

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Celú sèriu zaklínača :) už sa na ňu chystám polroka a nie je čas sa do nej začítať ....zuwacka17@azet.sk..sledujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Momentálne mám rozčítanú knihu Utiekol som z Osvienčimu od Rudolfa Vrbu. Naozaj veľmi ťažké čítanie, obsahuje veľa vecí, ktoré ťažko vstrebať. No rozhodla som sa, že ju za posledný týždeň musím konečne dočítať a potom mám v pláne vrhnúť sa na všetky diely Harryho Pottera a Twilight :)
    Môj email je ivana.biharyova@gmail.com
    Instagram : ivabihary
    Facebook : Ivka Biháryová Horváthová :)

    SLEDUJEM oba Vaše instagrami a súťaž budem zdieľať všade kde sa dá :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Ahoj �� Volám sa Dominika. Keďže je teraz skúškové a nemôžem si čítať len tak, čo chcem (teda môžem, ale skúšky sa samé neurobia ��), tak sa mi celkom kopí moja TBR polička ... Takže sa už teším na prázdniny, kedy sa mi už konečne podarí niečo normálne prečítať (nie žiadne skriptá a učebnice) ... Hneď po skúškach sa vrhám na "Som zlomená" od Tahereh Mafi a do konca prázdnin by som chcela stiahnuť aj "Illuminae" od J.Kristoff a A.Kaufman aaaa ešte "Cinder" od Marissa Meyerovej a keď už konečne vyjde "Veža na úsvite" od S.J.Maas, tak ju bežím kúpiť a hneď aj prečítať ����
    Sledujem aj zdieľam na instagrame @date_with_a_book ��
    E-mail: dominika.dulovcova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Uuuuuf tak ja mam na leto prichystanych more knih. Citam stale ked mam chvilku volneho casu. Na nocnom stoliku ma cakaju knihy ako Stalo to za to, Vsetci sme cigani, V zajati hriechu, Hazard, Ulomky zeny, Uvaznena v case, Cervena jej pristane, Skrotenie nehanebnice, Nevidim zlp, Poskvrnena a mnoho dalsich. Mozno to cez leto ani nestihnem precitat ale vsak citat sa da stale aj v inych rocnych obdobiach ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Ja mam na leto pripravenych mnoho knih. Medzi ne patria vsetky od Moniky Wurm na ktore sa uz velmi tesim, dalej to budú knihy Vsetci sme cigani, Poskvnena, Nevidim zlo, Stalo to za to, V zajati hriechu, Uvaznena v case, Cervena jej pristane, Skrotenie nehanebnice, Ulomky zeny, Hazard a Arabska milenka. Je toho dost. Snad to vsetko postupne stihnem ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. najskôr dočítam Dotyk motýľov od Denisy Martincovej,potom sa pustím do Studenej rieky od Michaela Korytu,neskôr si prečítam Turistu od Olena Steinhauera a v podstate všetko,čo mi príde pod ruky.

    OdpovedaťOdstrániť
  18. V létě se chystám číst sérii Iluminae, Oko za oko a také bych ráda přečetla Metro 2033 (i ostatni dily),tak uvidim co se mi podari splnit :)
    Email: rossettinks@gmail.com
    Sleduji tě na obou insta jako mrs.jungova
    Na FB sleduji jako Terezka Rose Chytílková

    Díky za takovou super soutěž ^^ měj se krásně )

    OdpovedaťOdstrániť
  19. AHOJKY, teším sa na Ostrov Camino od Johna Grishama, plánujem aj knihu Nočný vták od Briana Freemana a z klasiky som našla Červené víno od Františka Hečka. A samozrejme pribudnú nejaké náhodné úlovky. julica@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Mám viacej kníh odložených, ktoré sa chystám prečítať cez leto. Napríklad: Časodejovia, Lovec čarodejníc, Jesenná ruža....
    email: ja-sara@pokec.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Severská mytológia- Neil Gaiman a Môj svet -Peter Sagan ,
    filo.matus.sk@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Klamári, kraľovstvo podvodníkov, kým dopadnem...
    FB : nemám
    Sledujem ťa na instagrame, môj nick : @selenagomez.dobsel
    Zdieľam na instagrame 😉

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Ja som sa rozhodla čítať novinku od Margaret Atwood - Príbeh služobníčky
    Dala som lajk na FB, a samozrejme že som si ťa aj pridala na instagrame, môj nick je : vladkagalbava 21
    Výhra by ma neskutočne potešila, nakoľko som knihomoľ ako vyšitý :D

    OdpovedaťOdstrániť
  25. 1) Chcem určite pokračovať v čítaní knihy Anna zo Zeleného domu ako som s touto sériou začala minulé leto.
    zea.zuzu@gmail.com
    2) meno: Zuzana Ľudviková
    INSTA: @zetasvet

    OdpovedaťOdstrániť
  26. knihy od Stephena Kinga. phiranha@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  27. Žiarenie od S. Kinga a Annu Kareninu��
    ema.dulikova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  28. Chystám se na knihu Kyvadlo od Adama Hamdyho a pak podle toho,co mi přijde pod ruku,al nejraději mám napínavé knihy.
    szotmat@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  29. cez leto sa určite chystám čítať niečo z produkcie severských detektívok ..niečo mrazivé na horúce letné dni....a určite si rád prečítam aj nejakú literatúru faktu....

    OdpovedaťOdstrániť
  30. 1) No asi se budu s rozkoší prohrabávat tou hromadou knih co jsem nashromáždila nejen na Světě knihy. :D Jen pár vybraných co tu mám: Příběhy na dobrou noc pro malé rebelky, Dědina, Hana, Juditin pokoj.. z anglických třeba Ice Wolves, The Queens Rising.. určitě to bude super! - a emajl je alca.vocelkova(@)gmail.com
    2) Sleduju jako Alča Vocelková

    OdpovedaťOdstrániť
  31. Chcela by som sa najviac zamerať na knihy v angličtine :) niečo z YA sekcie :) taktiež mám v pláne si prečítať od Agaty Christie Vražda v Orient expresse :) Sledujem na fb ako Klejmentína Perníčkovič a na instagrame ako @_kleja_ :), súťaž zdieľam na súkromnom fb profile :) email:zuzanabarancikova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  32. Chystam sa a teda dufam, ze sa mi podari precitat si "Som zlomená". p.paskanova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  33. Chystam sa a teda dufam, ze sa mi podari precitat si "Som zlomená". p.paskanova@gmail.com ... Sledujem... Zdieľam

    OdpovedaťOdstrániť
  34. Chystám sa prečítať si cigaretku na dva ťahy od Dominika Dana a takisto všetky knihy od Jo Nesba.
    E - mail: martin3392@centrum.sk
    Facebook: https://www.facebook.com/martin.bielik.5
    Môj instagram je @bielik_m

    OdpovedaťOdstrániť

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.