pondelok 19. februára 2018

HARRY POTTER BOX! OPLATÍ SA? // GEEKGEAR UNBOXING


V dnešnej dobe už existuje predplatený box s prekvapením takmer na všetko, takže nie je žiadnym prekvapením, že ich je zopár aj pre fanúšikov Harryho Pottera. Väčšinou sú však pomerne drahé, nekvalitné alebo nedostupné v strednej Európe. No objavila som jeden, ktorý vyzeral zaujímavo a cena bola prijateľná, tak som sa rozhodla ho vyskúšať.

Čo je GeekGear box?
GeekGear je firma, ktorá ponúka viac druhov boxov, ktoré si môžete predplatiť a budú vám chodiť automaticky každý mesiac, ale dajú sa kúpiť aj jednotlivo. Okrem boxu s názvom World of Wizardry, ktorý som si objednala ja, ponúkajú aj herný box alebo Harry Potter box, v ktorom nájdete výhradne oblečenie. Taktiež majú v ponuke aj špeciálny box zameraný na odznaky. Cenovo sú prekvapivo prístupní, všetky boxy stoja aj s poštovným 20 - 30 eur (tento môj stál tuším 28). 
Za menšiu nevýhodu považujem spôsob dopravy - box totiž prišiel obyčajnou poštou a trvalo mu to viac ako dva týždne. Zásielku tak nebolo možné sledovať online. Ale nakoniec musím povedať, že čakanie sa oplatilo.
Za veľké plus tejto firmy však pokladám aj ich eshop, kde nájdete všetky veci z minulých boxov (kým sa nevypredajú) a dajú sa kúpiť aj samostatne s jednotným poštovným za akúkoľvek veľkú zásielku (5,99 libier). Takže aj sa bojíte objednať si celý box, ale potom zistíte, že v ňom bolo niečo, po čom vaše srdce túži, môžete si kúpiť iba tú jednu vec. Takto sa mi podarilo získať napríklad Ronov prútik z decembrového boxu.
Ešte ako zaujímavosť uvádzam, že pri objednávke boxu zadávate aj svoju fakultu na Rokforte a box vám príde personalizovaný na túto fakultu. Preto sú moje veci v bystrohlavských farbách.

Čo teda bolo v januárovom GeekGear World of Wizardry boxe?


V každom boxe vždy nájdete tričko (veľkosť si vyberiete pri zadávaní objednávky). Tento mesiac bol na tričku Newt Scamander. Sama by som si tento dizajn asi nevybrala, ale nejako mi to až tak nevadí. A celá tá biela časť svieti v tme! Čo sa týka kvality materiálu, tak tu sa naozaj nedá nič kritizovať - ide o veľmi príjemnú 100% bavlnu.


Prvá vec personalizovaná na Bystrohlav bola táto obrovská kúpeľová bomba, vďaka ktorej voňal celý box ako čučoriedky! (Ak ste ešte neskúšali kúpeľovú bombu a budete mať niekedy cestu okolo obchodu Lush, tak určite vyskúšajte bombu Intergalactic!)


Sviečka ma tiež nikdy neurazí a táto je ešte aj bystrohlavská. Vonia veľmi jemne po čučoriedkach.


Kvalita tohto odznaku ma veľmi príjemne prekvapila. Krásne na ňom vidno všetky detaily a pôsobí pevne. V každom boxe bol jeden z troch dizajnov, okrem Luny som ešte videla Triediaci klobúk (ktorý bol nádherný a závidím všetkým, ktorí ho dostali :D ).


Bystrohlavská obliečka na vankúš!


Tento krásny Patronus print ma tiež potešil. Na výber boli dva druhy, ale oba boli krásne.


A aby toho nebolo málo, tak v boxe bol aj tento veľký plagát s erbami. Na fotke je zrolovaný, ale po stranách má ešte erby každej fakulty a je naozaj veľký.


Zaujímavý nápad zo strany GeekGearu - v každom boxe nájdete aj čarodejnícke recepty s krásnou fotkou a zoznamom ingrediencí na jednej strane a s postupom práce na strane druhej. K receptom sa dá na stránke dokúpiť kniha, kde sa dajú zakladať.

Čo poviete na tento box? Plánujete ho vyskúšať alebo vás zaujal nejaký iný? 

5 komentárov:

  1. Tak to je parádní box :) Vůbec jsem netušial že ej box speciálně pro fanoušky Harryho Pottera :) Ale vypadá vážně parádně, to tričko, povlak na polštář i další věci.)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ešte aj Lootcrate robí jeden, ten máva aj certifikované veci, ale je drahý :D no mávajú niekedy aj výpredaje, tak snáď sa raz podarí :D

      Odstrániť
  2. Tohle vypadá nádherně!!! Já ještě neměla nidky odvahu objednat jakýkoliv takovýhle box, láká mě jeden hororový, kde jsou často věci s Kingem. Ale tohle vypadá neskutečně krásně. Jdu omrknout jejich web. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ooo ten s Kingom znie super, hodíš mi na neho link? :D

      Odstrániť
  3. Na YT rôzne som si všimla že anglické/ americké knižné vlogerky dosť často prezentovali vo svojich videách práve takéto boxy. Páči sa mi ten nápad. Raz by som si tiež jeden chcela objednať. Tá kúpeľová bomba musela byť fantastická. Tá sviečka tak isto. Podľa mňa zaujímavý kúsok do zbierky ^^

    OdpovedaťOdstrániť

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.