sobota 28. októbra 2017

FAIRYLOOT OKTÓBER 2017 // VILLAINOUS // UNBOXING


Októbrový Fairyloot bol veľmi očakávaný, hlavne preto, že tentokrát v ňom nebola jedna čerstvo vydaná fantasy novinka, ale hneď dve! Okrem tajnem knihy mesiaca sme vedeli, že v boxe bude aj kniha Language of Thorns od Leigh Bardugo (Six of Crows, Griša), ktorá obsahuje poviedky z Griša sveta. A čo bolo v boxe ešte okrem toho? Téma bola záporácka, takže plno zlodušských pokladov!


Už tradične sme si v boxe našli knižnú sviečku, tentokrát od Heather z Meraki candles, čo je moja obľúbená značka knižných sviečok (môžete ju nájsť na etsy!). Vôňa tejto je veľmi fajn, len mi skôr pripomína jar, je taká kvietková. Ale vôbec sa nesťažujem!


Žiadny zlodušský box by nebol kompletný bez aspoň jednej veci z Harryho Pottera a odznak s temným znamením je perfektný! Autorom sa nejako podarilo urobiť ho spôsobom, že je extra ňuňu. Voldemort by nebol nadšený... ale ja som!


Ďalej tu máme zrkadielko s citátom z knihy Mladí vyvolení (Young Elites) od Marie Lu. Túto sériu som ešte nečítala, ale mám ju doma a teraz aj ďalší dôvod pustiť sa do nej čo najskôr!


Jednoznačne najobľúbenejšia vec z boxu je pre mňa tento coaster (netuším ako sa povie coaster po slovensky... podšálok? podtácka? antistolašpinič?) s citátom inšpirovaným Moriartym. Už pred pár mesiacmi sme dostali úplne rovnaký len s iným dizajnom (vtedy inšpirovaným knihou Illuminae) a ten používam stále (už to na ňom aj vidno :D ), takže mám peknú sériu.


A toto ma ako klasického filológa extrémne potešilo! Print s citátom z Vergíliovej Eneidy! Toto dielo som dokonca kedysi prekladala z latinčiny, tak tento print mi môže tie strastiplné časy pekne pripomínať :D


A tu je už spomínané Language of Thorns od Leigh Bardugo (ktoré sa nedalo poriadne odfotiť, lebo písmo je krásne lesklé). A kniha je vo vnútri aj nádherne ilustrovaná! A za každou poviedkou je veľká ilustrácia na dve strany, ktoré sme všetky dostali aj v takejto pohľadnicovej forme:


A knihou mesiaca bol Forest of Thousand Lantern, prvá časť série Rise of the Empress od Julie C. Dao. Má to byť prerozprávanie príbehov o Zlej kráľovnej s ázijskými motívmi. To znie celkom zaujímavo, no obálka sa mi strašne (ale strašne) nepáči :D Tak uvidíme!


Kniha samozrejme prišla aj s podpisom autorky, čo je vždy veľké plus a minimálne pre mňa zvyšuje hodnotu každého boxu. 


A súčasťou boxu boli aj rôzne reklamné letáčiky (a list od autorky).

Témou budúceho mesiaca je Ladies that slay a v boxe budú opäť dve knihy - okrem knihy mesiaca aj ARC (advanced reading copy) fantasy knihy, ktorá vyjde až v máji 2018! 

Odoberáte nejaký knižný box? Čo hovoríte na tento?

Základné informácie o tomto boxe:
Cena: s poštovným do SR alebo ČR cca 40 eur/1000 czk
Platba: kartou online
Doba doručenia: niekoľko dní, väčšinou 4 odo dňa odoslania z Anglicka
Spôsob doručenia: Fairyloot vám donesie kuriér priamo pred dvere :3 
Čo obsahuje: čerstvo vydanú fantasy knihu (hlavne YA), väčšinou s podpisom autora a kopu knižných drobností, ktoré korešpondujú s témou


4 komentáre:

  1. Tyhle boxy mě šíleně lákají. Víc jak tenhle vílí asi jeden, co se týká hororů, bohužel nevěřím moc své angličtině, čtu v ní zatím jen lehčí díla a asi bych z boxů neměla takový užitek...:/ Každopádně třpytková svíčka vypadá úžasně! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. uuu o hororovom som ešte nepočula, to by ma tiež zaujímalo :D ak máš nejaký link na to, tak mi ho môžes poslať a pozriem sa :3

      Odstrániť
  2. Vždy som strašne chcela nejaký takýto box, ale bohužiaľ väčšinou sú pre mňa príliš drahé :/ ale raz, ak sa mi podarí našetriť, by som nejaký určite chcela! :3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Budem držať palce, aby sa to niekedy podarilo! Je to super, ako Vianoce každý mesiac :D

      Odstrániť

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.